Lasota M.
Tytuł: Public relations w ochronie zdrowia
Autor: Lasota M.,
Rychlicka A.,
Ryś A.,
Stępień W.
Wydawca: Uniwersyteckie Wydawnictwo Medyczne VESALIUS
Wydanie: I
Rok wydania: 2000
Liczba stron: 140
Format: B-5
Okładka: miękka
CENA: 21.00 zł
OPIS POZYCJI
Wielu menedżerów ochrony zdrowia nurtuje dziś szereg pytań: Jak radzić sobie w warunkach wolnej konkurencji? Jak zdobyć kontrakt w kasie chorych? Jak zadbać o reputację szpitala? Jak dojść do porozumienia z niezadowolonym personelem? Wbrew pozorom nie są to problemy zarezerwowane wyłącznie dla ochrony zdrowia. Zmagania z konkurencją i kłopoty finansowe są chlebem powszednim każdego przedsiębiorcy. Aby przeżyć i odnieść sukces w tej trudnej rzeczywistości musimy posługiwać się wieloma, często nowymi dla nas instrumentami, które od dawna wykorzystywane są w świecie sprawnie funkcjonującego, zachodniego biznesu. Takim narzędziem jest public relations. Wizerunek naszej instytucji - a tym zajmuje się PR - ma dla rynku usług medycznych kluczowe znaczenie. Bez dobrego wizerunku nie zdobędziemy zaufania. Bez zaufania nie zdobędziemy pacjenta i pieniędzy na działalność. Podręcznik, który przekazujemy w Państwa ręce, łączy wiedzę teoretyczną z przykładami z życia, powstałymi podczas realizacji jendego z zadań w ramach projektu Harvard & Jagiellonian Consortium for Health, którego celem było poinformowanie mieszkańców Krakowa oraz pracowników miejskich ZOZ-ów o prowadzonych zmianach w chronie zdrowia. Public relations jest dziedziną, w której najbardziej liczy się doświadczenie. Pozornie oczywiste rady zawarte w tej publikacji stają się nagle bardzo cenne, gdy stajemy w obliczu konieczności zorganizowania konferencji prasowej lub wydania broszury. Każda instytucja, zarówno publiczna, jak i prywatna, komunikuje - czy też chce czy nie. Sztuka polega na tym, co i jak komunikować, aby rezultat był dla nas korzystny. Życzymy Państwu wielu sukcesów na tym polu.
SPIS TREŚCI
WSTĘP. ROLA KOMUNIKACJI WEWNETRZNEJ. KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA. BUDOWA STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ. STUDIUM PRZYPADKU. ZAŁĄCZNIKI.


« wstecz

Koszyk jest pusty

Nowości Indeks wg autorów Książki naszego wydawnictwa Indeks w porządku alfabetycznym




30.00 zł

74.00 zł

48.00 zł




16.00 zł

45.00 zł

21.00 zł

Odwiedziny strony: 1 Copyright by FZP Wykonanie: MCG.pl