„STANDARDY PRACY DZIAŁU OBSŁUGI PACJENTA/KLIENTA W PODMIOTACH LECZNICZYCH”


Szkolenie  skierowane jest do kierowników i koordynatorów Działów  Obsługi  Pacjenta/ Klienta w podmiotach leczniczych,

a także do pracowników recepcji. Szkolenie obejmuje profesjonalny wykład w zakresie aspektów prawnych dotyczących funkcjonowania ww. działów, a także ich omówienie na przykładzie sytuacji mających miejsce w codziennej praktyce. Uczestnicy szkolenia otrzymają również szereg praktycznych porad i zaleceń, którymi podzieli się prowadzący szkolenie. Formuła szkolenia przewiduje aktywny udział jego uczestników, z możliwością dyskusji i zadawania pytań prowadzącemu szkolenie.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:
 

I. Przepisy prawne dotyczące funkcjonowania działów obsługi pacjenta/klienta w podmiotach leczniczych- zasady przechowywania i udostępniania dokumentacji medycznej- zasady przetwarzania danych osobowych, z uwzględnieniem przepisów RODO- prawa pacjenta


II. Standardy obsługowe dla pracowników recepcji- wizerunek pracownika recepcji- komunikacja z Pacjentem (obsługa bezpośrednia i telefoniczna) - omówienie przypadków nietypowych i problematycznych:  pacjent  niepełnoletni,  pacjent
z opiekunem faktycznym, pacjent nietrzeźwy, pacjent agresywny, pacjent bez dokumentu tożsamości lub bez pieniędzy na opłacenie usługi, pacjent spóźniony, pacjent „dodatkowy”etc.


III. Dyskusja, pytania do prowadzącego szkolenie, rozdanie certyfikatów

 

 

 

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

 

Piotr Pochopień – mgr prawa, mgr zdrowia publicznego; praktyk w zakresie tworzenia, organizowania i prowadzenia podmiotów leczniczych, z doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych w placówkach medycznych, m.in. jako dyrektor ds. administracyjnoprawnych w Centrum Medycznym iMed24 w Krakowie, dyrektor Centrum Medycznego LUXMED w Rzeszowie, dyrektor Przychodni Bocheńskiej w Bochni i prezes zarządu Medycyna sp. z o.o.

 


 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

 

Czas trwania: 5h
Cena: 250 zł
Cena obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne opracowane przez prowadzącego szkolenie
- przerwy kawowe
- certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

 

Istnieje możliwość organizacji szkolenia zamkniętego, na terenie placówki medycznej.

Zapisy i Kontakt: e-mail: fundacja@fzp.com.pl

Warunkiem uczestnictwa jest opłacenie udziału w szkoleniu do 7 dni przed terminem szkolenia na rachunek bankowy: Bank BSR Kraków 42 8589 0006 0000 0026 1094 0001


W tytule przelewu należy wpisać: „Szkolenie” oraz imię i nazwisko osoby, która będzie uczestnikiem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kontakt

główna

FUNDACJA ZDROWIA PUBLICZNEGO ZAPRASZA NA SZKOLENIE

nasz sklep

działania